martes, 9 de junio de 2015

EL MILLOR BLOG PER MI.


             ELS DOS MILLORS BLOCS 2015 DES DEL MEU PUNT DE VISTA.
      
   

 Per mi el millor bloc d'aquest any ha estat el bloc de l'Elisenda Silva " Find What you love, and let it kill you". Crec que ho ha fet molt be i ha treballat molt per esforçar-se per ser la millor segons el meu punt de vista. L'escollit perquè m'agrada el fons que té amb les branques dels arbres que li dona un punt serio i també la manera de redactar les notícies/entrades.Trobo que les explica d'una manera  molt interessant i adequada, ja que utilitza paraules molt expressives.
L'entrada que més m'ha  agradat ha estat:  A Coachella, la música tant li fa. M'han cridat molt la atenció les fotografies que ha posat. Però bàsicament l'he escollit perquè a mi la música m'agrada molt i una de les meves coses preferides es escoltar música i anar als concerts.



                


 INACABAT

1 comentario: